| "Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!" Cindy Kaaijk
|
| "Ongelooflijk gewoon. Ik had stukken nodig voor mijn grasmachine en hoewel die maar pas 1,5 jaar oud was kon ik er via mijn huidige dealer niet aan komen. Na wat speurwerk bij jullie terecht gekomen. Jullie hadden meteen gezegd dat het lang kon duren vooraleer je de juiste stukken zou hebben maar dat je ze zeker zou vinden. En ja hoor, na maanden wachten, de juiste stukken. Gisteren om 13u besteld, vanmorgen 9u30 al in België geleverd. Als dat geen service is. Dank je wel mannen!!!" Luc Cherlet
|
| "Parts arrived earlier than predicted -exactly what was needed.
Now fitted and mower working perfectly - thanks !" Michael Mulholland
|
| "Bestelling geplaatst, betaald, maar geen bevestiging..
Fake website waarschijnlijk?
Redactie: Inmiddels duidelijk dat er een incompleet email adres opgegeven was, en ja dan komt de mail niet aan." Anoniem
|
| "Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen." Horst Hoogland
|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|