| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|
| "Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld." Marco
|
| "First Class service and goods. Thank You." Brian Walton
|
| "Via Whatsapp op een zondag vragen gesteld en onmiddelijk antwoord ! Pakket na 2 dagen thuis geleverd in België. Top service ! ????????" Jan H
|
| "Dank u voor de hulp bij het corrigeren van de bestelling! Idem voor de perfecte levering, perfect op tijd.
Heb tot dusver geen verschil kunnen merken tussen het huismerk en het officiele worx spoeldeksel voor onze 168e trimmer. Het was trouwens al een hele poos dat ik achter een reserve exemplaar aan het zoeken was.
Ik kom zeker nog terug!" Jean@belgium
|
| "Een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf. Onderdeel kapot gekomen van mijn Einhell gras trimmer. Deze mensen hebben echt alles nagezocht om het kapotte onderdeel te vinden. Hebben meerdere malen een appje gestuurd met de maten van het onderdeel wat ik stuk heb. Super service. Aan rader." J. Muurman
|