| "Beste mijnheer,
Ik heb de onderdelen binnengekregen en de kettingzaag doet het weer.
Bedankt voor de goede service!
Met vriendelijke groet,
Dolf" Dolf
|
| "Hartelijke dank voor al de moeite die jullie gedaan hebben om mijn telefoonnummer te achterhalen en voor alsnog de snelle levering vanmorgen binnen gekregen." Anoniem
|
| "Vandaag geholpen door Dome. Man man wat een goede service heb ik gehad van deze meneer. Alles uit gezocht voor mijn oude komatzu kettingzaag. Heel veel dank daarvoor tot de volgende keer...echt dit is een top dienst verlener!" Dick
|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Prima, snelle levering." Weel
|
| "Prima geholpen. Ik had een beetje mijn bedenkingen over deze webshop omdat ik geen reviews kon vinden, buiten hun eigen website. Creditcard betaling haalde mij over de streep. Ze zijn kundig, weten waar ze over praten en reageren snel. Had contact via WhatsApp wat razendsnel ging. Producten zijn voorzien van een QR-code om als het nodig is een product nogmaals makkelijk te bestellen. Toch handig!" Michiel
|