| "Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!" Cindy Kaaijk
|
| "Een nieuwe afvalzak voor onze Skil bladblazer besteld,echter bij ontvangst bleek dit niet de juiste te zijn.
Bleek het verkeerde typenummer te zijn,welke niet correspondeerde met de bestelorder.
Na contact met de verkoper, konden we deze kostenloos retourneren,waarna het juiste artikel werd opgestuurd.
Keurig opgelost.
Verkoper reageert snel op e-mail.
Perfecte service." Dorst
|
| "Hi Domé
Dank voor het sturen.
Het blad past inderdaad!" Annette
|
| "Ik stuurde op zaterdag een vraag. Ik kreeg ONMIDDELIJK een antwoord! Er moest even wat opzoek werk gedaan worden. En ja hoor zelfs op zondag direct antwoord. Als het goed is mag het ook geweten zijn!!! Nogmaals mijn dank!!" Sanne
|
| "Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????" Hans V. Deventer
|
| "ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen
Reactie:
De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL" Westra
|