| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Helaas was de eerste zending niet juist geleverd maar dit is perfect gecorrigeerd door het bedrijf. Ik kreeg netjes een retour brief en na een paar dagen werd het juiste onderdeel thuis afgegeven. Ik ben erg tevreden over de service die geleverd is." Cm Groot
|
| "Super tevreden over de dienstverlening alles liep zoals gezegd
Nomaals bedankt" Dirk Vermeiren
|
| "Hallo,
Bedankt voor de snelle levering , het is inderdaad de juiste kap.
Prima service ." Eddy
|
| "Geachte heer Giuliano,
Op 26 mei 2021 bestelde ik bij u een Draadspoel voor Florabest FRT 550. Inmiddels is deze spoel dtv Postnl geleverd. Ik ben niet tevreden over dit product. Nadat ik de draadspoel had gemonteerd bemerkte ik dat de roterende draden binnen de kortste keren afbraken. Kennelijk is de weekmaker uit het plastic draad verdwenen waardoor deze bij de minste buigingskracht breekt. Naar ik vermoed is dit een product wat een tijd in het magazijn heeft gelegen. Kunt u mij helpen aan een draadspoel van een recentere productie datum. Hoor graag op korte termijn van u. Mvg, Dick van Raaij
Reactie:
In uw brief schrijft u “bij het minste geringste aanraking van de houten kant borden breekt het spoel draad af”.
En dat u uit noodzaak toch de gehele spoel verbruikt heeft.
Gras timmer spoelen zijn niet bedoeld om tegen harde oppervlakten te gebruiken zoals hout, steen, kiezels of takjes.
Het zijn spoelen voor het trimmen van gras.
Daarnaast verbruikt u het product alsnog volledig, terwijl u al heeft geconstateerd dat het niet werkt." D. Van Raaij
|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|