| "Bestelling geplaatst, betaald, maar geen bevestiging..
Fake website waarschijnlijk?
Redactie: Inmiddels duidelijk dat er een incompleet email adres opgegeven was, en ja dan komt de mail niet aan." Anoniem
|
| "Ongelooflijk gewoon. Ik had stukken nodig voor mijn grasmachine en hoewel die maar pas 1,5 jaar oud was kon ik er via mijn huidige dealer niet aan komen. Na wat speurwerk bij jullie terecht gekomen. Jullie hadden meteen gezegd dat het lang kon duren vooraleer je de juiste stukken zou hebben maar dat je ze zeker zou vinden. En ja hoor, na maanden wachten, de juiste stukken. Gisteren om 13u besteld, vanmorgen 9u30 al in België geleverd. Als dat geen service is. Dank je wel mannen!!!" Luc Cherlet
|
| "Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem.
Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak.
Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in!
Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????" Jacques
|
| "snelle levering en ben er goed mee geholpen" Herman Schuten
|
| "goede eerste ervaring, snel antwoord gekregen op mijn vraag, prima advies gekregen, daarna de bestelling de volgende dag in huis. Netjes en goed voor elkaar !" Robert
|
| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|