| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Ongelooflijk gewoon. Ik had stukken nodig voor mijn grasmachine en hoewel die maar pas 1,5 jaar oud was kon ik er via mijn huidige dealer niet aan komen. Na wat speurwerk bij jullie terecht gekomen. Jullie hadden meteen gezegd dat het lang kon duren vooraleer je de juiste stukken zou hebben maar dat je ze zeker zou vinden. En ja hoor, na maanden wachten, de juiste stukken. Gisteren om 13u besteld, vanmorgen 9u30 al in België geleverd. Als dat geen service is. Dank je wel mannen!!!" Luc Cherlet
|
| "niet verwacht .
geweldige ervaring met de service van dit bedrijf !!
zal dit aanraden bij mijn vrienden.
Doe zo verder" Frans Mateos
|
| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos
|
| "Hallo,
Het aanzetblok past perfect. De 22 jaar oude machine werkt weer als nieuw. Heel fijn dat ik het bij u kon bestellen.
Vriendelijke groet, Co." Co
|
| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
|