| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Op 3 september gebeld i.v.m. een afgebroken beugel voor een oude Wolf grasmaaier. Na wat foto's via whatsapp gestuurd te hebben werd er een beugel gevonden die waarschijnlijk de juiste zou zijn. Stond uiteraard niet op de site maar werd er voor mij bijgezet zodat ik die bestellen kon.
Vandaag de beugel ontvangen en past perfect. De hele manier van doen, de uitleg, tijd en moeite om het juiste artikel te vinden, gewoon perfect. Service die je helaas bij veel bedrijven niet meer meemaakt.
Mocht ik nog eens een onderdeel nodig hebben dan weet ik nu waar ik zijn moet." Collette
|
| "Ik kon heel snel via chat hulp krijgen bij het vinden van een product. Chapeau!
Hoe levering en product is weten we nu nog niet." M Mast
|
| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos
|
| "Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????" Hans V. Deventer
|
| "Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service." Arjan Van Der Spek
|