| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Na een telefoontje, omdat er een verkeerd artikel geleverd was, de volgende dag de juiste bestelling gekregen. Snelle top service." Anita
|
| "Goede overzichtelijke site. Kon vinden wat ik wilde hebben. Levering de volgende dag. TOP !!" Anita
|
| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos
|
| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|
| "Goedemorgen Domé,
Ik heb het grasmaaierblad ontvangen.
Dank voor de service en de goede communicatie!" Gerrit
|