| "Nog nooit meegemaakt!!!Mijn correspondent Domé haalde werkelijk alles uit de kast om mij behulpzaam te zijn en mijn bestelling tot een goed einde te brengen! Super service!" Mark Didier
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Vakman Guiliano,
Na een Email vraag omtrent een spoelkap voor mijn GMC 600 strimmer werd mij door U een Flymo kap aangeraden, deze past perfect en de draadspoel zit beter als voorheen, want de passing is veel beter.
Bedankt voor de snelle service en uitstekend advies, Jaap Jannenga." Jaap Jannenga
|
| "Supergoed geholpen, zelfs op zondag via watsup met foto's. Gelijk goed advies gegeven. Top!" Batmaz
|
| "Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service." Arjan Van Der Spek
|
| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
|