| "Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service." Arjan Van Der Spek
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Mijn ervaring is zeer positief! Zeer vlotte- en goede service en in tegenstelling met andere bedrijven, is men hier wel begaan met de klant. Mijn bestelling werd, voor verzending, ruim overlopen zodat ik zeker het juiste artikel had en ik geen extra kosten (terug zenden) zou hebben. Top????" Sven Strybosch
|
| "200% tevreden over de geboden hulp en snelle reacties op mijn vragen. De firma Hubo leverde een bosmaaier die totaal onbruikbaar was vanaf de eerste dag. Hulp of garantie NUL om een oplossing te bieden. Dankzij uw hulp bij het zoeken en leveren van de juiste carburator probleem volledig van de baan. In één woord TOPFIRMA. Hartelijk dank!" Dries Raymond
|
| "Ik kon heel snel via chat hulp krijgen bij het vinden van een product. Chapeau!
Hoe levering en product is weten we nu nog niet." M Mast
|
| "Groot compliment voor het meedenken, aanbieden van opties. Ik heb het onderdeeltje al de volgende dag ontvangen. Ik kan weer aan de slag met mijn oude en trouwe grasmaaier. Top heer Domé" Joanna Moree
|