| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|
| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
|
| "Goedemorgen Domé,
Ik heb het grasmaaierblad ontvangen.
Dank voor de service en de goede communicatie!" Gerrit
|
| "Na telefonisch contact met de hotlines ben ik zeer goed geholpen, er werd met me meegedacht en samen zijn we er in niet al te lange tijd uitgekomen, extra goede service een aanrader!!" Nico
|
| "Ik stuurde op zaterdag een vraag. Ik kreeg ONMIDDELIJK een antwoord! Er moest even wat opzoek werk gedaan worden. En ja hoor zelfs op zondag direct antwoord. Als het goed is mag het ook geweten zijn!!! Nogmaals mijn dank!!" Sanne
|
| "Ik ben zeer tevreden met de goede service!" Anas
|