| "Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen." Horst Hoogland
|
| "Super service! Ik kreeg dezelfde avond nog een mail met een foto van mijn bestelling en de volgende dag was het al geleverd (Belgie)
Doe zo verder ????" Andy Walravens
|
| "Een nieuwe afvalzak voor onze Skil bladblazer besteld,echter bij ontvangst bleek dit niet de juiste te zijn.
Bleek het verkeerde typenummer te zijn,welke niet correspondeerde met de bestelorder.
Na contact met de verkoper, konden we deze kostenloos retourneren,waarna het juiste artikel werd opgestuurd.
Keurig opgelost.
Verkoper reageert snel op e-mail.
Perfecte service." Dorst
|
| "Ik was op zoek naar een draadspoel voor mijn gras trimmer. Via whatsapp perfect en snel geholpen! Als de spoel niet in de webshop staat echt de moeite om even na te vragen.
Erg goede service" Koen
|
| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara
|
| "Dank u voor de hulp bij het corrigeren van de bestelling! Idem voor de perfecte levering, perfect op tijd.
Heb tot dusver geen verschil kunnen merken tussen het huismerk en het officiele worx spoeldeksel voor onze 168e trimmer. Het was trouwens al een hele poos dat ik achter een reserve exemplaar aan het zoeken was.
Ik kom zeker nog terug!" Jean@belgium
|