| "Prima geholpen. Ik had een beetje mijn bedenkingen over deze webshop omdat ik geen reviews kon vinden, buiten hun eigen website. Creditcard betaling haalde mij over de streep. Ze zijn kundig, weten waar ze over praten en reageren snel. Had contact via WhatsApp wat razendsnel ging. Producten zijn voorzien van een QR-code om als het nodig is een product nogmaals makkelijk te bestellen. Toch handig!" Michiel
|
| "Whats app gestuurd en gelijk contact
Ze hebben gezocht naar het artikel door mijn foto's en een goed advies gegeven.
Gelijk besteld en de andere dag al binnen.
Het paste perfect en kan weer verder met mijn grastrimmer
Toppie ga zo door" Adriana
|
| "Super tevreden over de dienstverlening alles liep zoals gezegd
Nomaals bedankt" Dirk Vermeiren
|
| "200% tevreden over de geboden hulp en snelle reacties op mijn vragen. De firma Hubo leverde een bosmaaier die totaal onbruikbaar was vanaf de eerste dag. Hulp of garantie NUL om een oplossing te bieden. Dankzij uw hulp bij het zoeken en leveren van de juiste carburator probleem volledig van de baan. In één woord TOPFIRMA. Hartelijk dank!" Dries Raymond
|
| "Een vlugge bediening ook wordt ge goed ingelicht .." Georges Friant
|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|