| "Mijn ervaring is zeer positief! Zeer vlotte- en goede service en in tegenstelling met andere bedrijven, is men hier wel begaan met de klant. Mijn bestelling werd, voor verzending, ruim overlopen zodat ik zeker het juiste artikel had en ik geen extra kosten (terug zenden) zou hebben. Top????" Sven Strybosch
|
| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
|
| "Bedankt voor de snelle service." Puck
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "De aankondiging van verzending per mail , met een foto van het pakketje , maakt jullie bedrijf wel uitzonderlijk . Je weet wat je besteld hebt , nu zie je het ook . De ontvangst , de volgende dag , per Post. NL was perfect . De producten passen en het apparaat werkt weer naar behoren ." Ronald Broeren , Hamont-achel , België
|
| "Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!" Carla
|