| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel.
Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter
(red. Het is een origineel mes, geen vervanger)" Peter De Wijs
|
| "Uitstekend! Heel vlot! Goed artikel! Als de Sint weer in het land is dan zal ik meerdere artikelen van deze webshop op mijn verlanglijstje zetten." Danny Varkenskopf
|
| "Een nieuwe afvalzak voor onze Skil bladblazer besteld,echter bij ontvangst bleek dit niet de juiste te zijn.
Bleek het verkeerde typenummer te zijn,welke niet correspondeerde met de bestelorder.
Na contact met de verkoper, konden we deze kostenloos retourneren,waarna het juiste artikel werd opgestuurd.
Keurig opgelost.
Verkoper reageert snel op e-mail.
Perfecte service." Dorst
|
| "Excellent service" John Hollamby
|
| "Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!" Carla
|