| "Domé Giuliano gaat met zijn dienstverlening verder dan menig andere leverancier.
Hij heeft voor mij een onderdeel van een oude machine weten te achterhalen en geleverd waardoor ik er weer jaren mee verder kan. Repareren wordt door hem betaalbaar gehouden." Ruud Vermeulen
|
| "ben super geholpen aan de telefoon . bij het versturen een pdf . en op tijd geleverd en het goede product ." H.grooten
|
| "Ik kende deze webwinkel niet, maar de geschikte spoelcover voor mijn grastrimmer kon ik nergens anders vinden, dus gewoon maar geprobeerd. Een dag na het bestellen bestellen had ik het juiste product al in huis. Prima service: snelle en duidelijke communicatie en via de meegestuurde track en trace link zag ik gisteren al dat het snel zou gaan. Veel dank! En aan te bevelen dus, dit adres." Anneke
|
| "Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!
Redactie:
Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan.
Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond.
Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW." Jim Buys
|
| "Zeer goede ervaring! In verband met bestelling van een onderdeel dat niet zo vaak voorkomt, wordt door hen extra gecontroleerd of het bestelde inderdaad de bedoeling is. Klasse service!" Louwe Boekema
|
| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
|