| "COMPLIMENT ! Dit bedrijf heeft mij op een zeer professionele wijze geholpen. Men deed alle moeite om samen met mij het juiste onderdeel van de grastrimmer te bepalen. Vervolgens ontving, reeds na 1 dag, per post mijn bestelling in mijn brievenbus.
Ik heb meteen het onderdeel gemonteerd en het voldoet perfect. Chapeau." Loek Brounen
|
| "Thanks for the good and rapid service.
Geo
Switzerland" Geo
|
| "Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld." Marco
|
| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara
|