| "ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen
Reactie:
De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL" Westra
|
| "Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker.
Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof.
Rik Verbeek" Rik Verbeek
|
| "Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service." Arjan Van Der Spek
|
| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|
| "Gemakkelijk, overzichtelijk en snelle levering! Neem er dan graag de hoge verzendingskosten bij.
Groeten, Sebastien." Sebastien Bollen
|
| "Onderdeel besteld op vrijdag (vanuit Belgie) zaterdagmiddag geleverd. Vlotter kan niet denk ik. Onderdeel past perfect. (Hakselaar 2200 axt van 1998!!.) Bedankt en nooit twijfelen om bij deze mensen te kopen . TOP!" Steemans
|