| "Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????" Hans V. Deventer
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Geweldig goede vriendelijke en betrouwbare service. Chapeau." Harrie Beckers
|
| "COMPLIMENT ! Dit bedrijf heeft mij op een zeer professionele wijze geholpen. Men deed alle moeite om samen met mij het juiste onderdeel van de grastrimmer te bepalen. Vervolgens ontving, reeds na 1 dag, per post mijn bestelling in mijn brievenbus.
Ik heb meteen het onderdeel gemonteerd en het voldoet perfect. Chapeau." Loek Brounen
|
| "ik had een onderdeel nodig voor een hakselaar waarvan ik dacht dat die niet meer te repareren was. Uiteindelijk vond ik toch het stuk maar had mijn twijfels of het zou passen. Op mijn mailtje kreeg ik een heel goede uitleg van hun medewerker Giuliano die me vertelde dat er twee modellen waren maar wel met een klein verschil. Hij stuurde mij de foto's door en de afmetingen. Gelukkig, want ik zou een verkeerd model hebben besteld. Na een paar mails heen en weer heeft hij mij er heel goed doorheen geholpen. de week erna had ik het stuk in huis met de pakjesdienst en het past perfect.
Heel hartelijk dank voor de begeleiding en de perfectie dienstverlening. verdient een dikke pluim !!!" Aimé De Rocker
|
| "Ik kon heel snel via chat hulp krijgen bij het vinden van een product. Chapeau!
Hoe levering en product is weten we nu nog niet." M Mast
|