| "Een nieuwe afvalzak voor onze Skil bladblazer besteld,echter bij ontvangst bleek dit niet de juiste te zijn.
Bleek het verkeerde typenummer te zijn,welke niet correspondeerde met de bestelorder.
Na contact met de verkoper, konden we deze kostenloos retourneren,waarna het juiste artikel werd opgestuurd.
Keurig opgelost.
Verkoper reageert snel op e-mail.
Perfecte service." Dorst
|
| "Top service groetjes" Verheggen Freddy
|
| "goede eerste ervaring, snel antwoord gekregen op mijn vraag, prima advies gekregen, daarna de bestelling de volgende dag in huis. Netjes en goed voor elkaar !" Robert
|
| "Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel.
Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter
(red. Het is een origineel mes, geen vervanger)" Peter De Wijs
|
| "Mijn ervaring is zeer positief! Zeer vlotte- en goede service en in tegenstelling met andere bedrijven, is men hier wel begaan met de klant. Mijn bestelling werd, voor verzending, ruim overlopen zodat ik zeker het juiste artikel had en ik geen extra kosten (terug zenden) zou hebben. Top????" Sven Strybosch
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|