| "Perfect geholpen via telefoon voor het correcte type riem, aanrader!!!" Steven Keller
|
| "Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker.
Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof.
Rik Verbeek" Rik Verbeek
|
| "perfect bij vragen word je meteen en perfect geholpen" Vermeulen
|
| "Ik kon moeilijk het juiste onderdeel vinden voor mijn grasmaaier. Voor advies gebeld met grasmaaier bladen enzo. Ik werd super vriendelijk te woord gestaan en ze zijn enorm behulpzaam. Het beoogde artikel werd zelfs direct opgezocht in het magazijn en nagemeten om er zeker van te zijn dat het de juiste was. Top dienstverlening :-)." Vd Brink
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????" Hans V. Deventer
|