| "Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????" Hans V. Deventer

|
| "snelle bezorging, alleen jammer dat je wacht op post.nl en dat het pakketje door de brievenbus past.
Beetje jammer.
Redactie: Tip: In de email met track and trace link staat ook aangegeven of het pakje in ontvangt genomen moet worden, of dat het door de brievenbus gaat." Jan Orie

|
| "Prima, snelle levering." Weel

|
| "Ongelooflijk gewoon. Ik had stukken nodig voor mijn grasmachine en hoewel die maar pas 1,5 jaar oud was kon ik er via mijn huidige dealer niet aan komen. Na wat speurwerk bij jullie terecht gekomen. Jullie hadden meteen gezegd dat het lang kon duren vooraleer je de juiste stukken zou hebben maar dat je ze zeker zou vinden. En ja hoor, na maanden wachten, de juiste stukken. Gisteren om 13u besteld, vanmorgen 9u30 al in België geleverd. Als dat geen service is. Dank je wel mannen!!!" Luc Cherlet

|
| "Domé Giuliano gaat met zijn dienstverlening verder dan menig andere leverancier.
Hij heeft voor mij een onderdeel van een oude machine weten te achterhalen en geleverd waardoor ik er weer jaren mee verder kan. Repareren wordt door hem betaalbaar gehouden." Ruud Vermeulen

|
| "prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren.
Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl.
Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen .
Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen.
Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl" M.plet

|