| "Geachte heer Giuliano,
Op 26 mei 2021 bestelde ik bij u een Draadspoel voor Florabest FRT 550. Inmiddels is deze spoel dtv Postnl geleverd. Ik ben niet tevreden over dit product. Nadat ik de draadspoel had gemonteerd bemerkte ik dat de roterende draden binnen de kortste keren afbraken. Kennelijk is de weekmaker uit het plastic draad verdwenen waardoor deze bij de minste buigingskracht breekt. Naar ik vermoed is dit een product wat een tijd in het magazijn heeft gelegen. Kunt u mij helpen aan een draadspoel van een recentere productie datum. Hoor graag op korte termijn van u. Mvg, Dick van Raaij
Reactie:
In uw brief schrijft u “bij het minste geringste aanraking van de houten kant borden breekt het spoel draad af”.
En dat u uit noodzaak toch de gehele spoel verbruikt heeft.
Gras timmer spoelen zijn niet bedoeld om tegen harde oppervlakten te gebruiken zoals hout, steen, kiezels of takjes.
Het zijn spoelen voor het trimmen van gras.
Daarnaast verbruikt u het product alsnog volledig, terwijl u al heeft geconstateerd dat het niet werkt." D. Van Raaij

|
| "Heb zojuist het onderdeel binnen van mijn Ferrex bosmaaier, destijds bij ALDI gekocht. Zeer fijn apparaat, maar nu was de kop versleten. Alles afgezocht naar een vervanging, maar bleek dat de schroefdraad overal net even anders is. Deze kop past perfect!!
Heel erg blij mee!!
Snel geleverd ook!!" Frank

|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar

|
| "Beste mijnheer,
Ik heb de onderdelen binnengekregen en de kettingzaag doet het weer.
Bedankt voor de goede service!
Met vriendelijke groet,
Dolf" Dolf

|
| "ik had een onderdeel nodig voor een hakselaar waarvan ik dacht dat die niet meer te repareren was. Uiteindelijk vond ik toch het stuk maar had mijn twijfels of het zou passen. Op mijn mailtje kreeg ik een heel goede uitleg van hun medewerker Giuliano die me vertelde dat er twee modellen waren maar wel met een klein verschil. Hij stuurde mij de foto's door en de afmetingen. Gelukkig, want ik zou een verkeerd model hebben besteld. Na een paar mails heen en weer heeft hij mij er heel goed doorheen geholpen. de week erna had ik het stuk in huis met de pakjesdienst en het past perfect.
Heel hartelijk dank voor de begeleiding en de perfectie dienstverlening. verdient een dikke pluim !!!" Aimé De Rocker

|
| "Hoi,
Compliment: geweldige service!
Jos" Jos

|