Uw winkelmandje is leeg!

Volgende

Feedback van onze klanten
"22 mei 2020 - 18u.25 Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl"
Van Roy Jos


"Beste mijnheer, Ik heb de onderdelen binnengekregen en de kettingzaag doet het weer. Bedankt voor de goede service! Met vriendelijke groet, Dolf"
Dolf


"Ik ben zeer tevreden met de goede service!"
Anas


"Prima geholpen. Ik had een beetje mijn bedenkingen over deze webshop omdat ik geen reviews kon vinden, buiten hun eigen website. Creditcard betaling haalde mij over de streep. Ze zijn kundig, weten waar ze over praten en reageren snel. Had contact via WhatsApp wat razendsnel ging. Producten zijn voorzien van een QR-code om als het nodig is een product nogmaals makkelijk te bestellen. Toch handig!"
Michiel


"Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel. Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter (red. Het is een origineel mes, geen vervanger)"
Peter De Wijs


"Geachte heer, beste Domé, Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld. Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan. Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader! Met vriendelijke groet, Wil"
Wil