Verkoop Hotline 036-7851687

Als u het onderdeel niet kunt vinden welke u zoekt

Kunt u niet vinden wat u zoekt?
Lees dan hier hoe wij voor u het onderdeel vrijblijvend in onze webshop zetten.

Let op! In verband met de drukte van het seizoen kunnen er vertragingen zijn bij het op voorraad krijgen van sommige artikelen.
Dit is alleen van toepassing op artikelen waarbij er een levertijd indicatie hoger dan 7 dagen is.
Getroffen merken zijn: PowerPlus en Central Park beide hanteren levertijden langer dan 3 weken.

Hieronder staan de onderdelen die wij leveren die geschikt zijn voor gebruik met de Powerforce 1000W Hover Lawnmower.

Controleer voordat u bestelt, dat uw machine een Powerforce 1000W Hover lawnmower is.

Om het juiste onderdeel voor uw Powerforce Lawnmower te vinden, kunt u proberen het modelnummer van uw Lawnmower, of het onderdeelnummer van het onderdeel dat u wilt vervangen, in ons zoekvak in te voeren, of probeer Selecteer uw machine uit de vervolgkeuzelijst downboxen in onze geavanceerde zoekfunctie.

Als u het onderdeel dat u zoekt niet kunt vinden, neem dan contact met ons op over onderdelen voor uw Powerforce 1000W Hover Lawnmower.

Zoek hulp

Bij twijfel of vragen stuur een foto via whatsapp: +31654694849
Kunt u het model niet vinden?
Stuur dan een foto van de het apparaat + model sticker en het defecte onderdeel via mail of whatsapp
Let er op dat sommige populaire machine modellen meerdere varianten kunnen hebben, controleer dan ook altijd de model sticker op het juiste model/artikel nummer
Er zijn nog geen producten gekoppeld aan uw zoek opdracht.
Meestal betekend dit, dat we het producten waarschijnlijk wel (uit voorraad) kunnen leveren maar dat we nog niet weten dat dit producten geschikt is voor de machine van uw zoek opdracht.
Of dat we nog geen bevestiging hebben ontvangen van klanten welke het product hebben gekocht dat het inderdaad het juiste product is.
Aangezien we gespecialisseerd zijn in oude modellen maar ook nieuwe modellen machines is de kans erg groot dat we het artikel indien we deze niet al op voorraad hebben, wel kunnen leveren.
We hebben dan wel iets meer informatie nodig om voor u het product te kunnen gaan zoeken bij onze leveranciers.
Wij proberen u binnen 1 uur te melden of we meer informatie nodig hebben om het product te vinden, of dat we het product niet meer kunnen inkopen omdat deze uit de handel is genomen.
We adviseren u daarom om contact met ons op te nemen via onderstaand formulier of via ons reguliere contact formulier, de chat functie rechts onderin dit scherm of via whatsapp (++31654694849).
Indien u onze webshop bezoekt op een whatsapp geschikt apparaat, dan ziet u bovenin het scherm naast ons telefoon nummer ook een whatsapp knop, klik deze aan en u kunt ons direct een vraag stellen of een foto sturen zonder eerst ons nummer te hoeven opslaan in uw contactenlijst.

Probeer ook onze zoekhulp voor kettingzaag kettingen.
Feedback van onze klanten
"Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel. Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter (red. Het is een origineel mes, geen vervanger)"
Peter De Wijs


"Correcte levering van de goede producten (na 1 dag) bedankt"
Ponet Rene


"Super Kommunikation! Bestelltes Teil war zunächst nicht lieferbar, worauf direkt eine Nachricht gesendet wurde. 3h später wurde das Teil aber versendet. Vielen Dank für die schnelle Lieferung!!!"
Andy Walravens


"Gemakkelijk, overzichtelijk en snelle levering! Neem er dan graag de hoge verzendingskosten bij. Groeten, Sebastien."
Sebastien Bollen


"Beste Dome, De handgrepen voor het verticuteer apparaat zijn goed aangekomen. Ik wil u danken voor de goede communicatie, u hield me constant op de hoogte over de bestelling, dat gaf me een goed gevoel en veel vertrouwen . Veel on- line bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Nogmaals mijn dank, Gr Henry"
Henry


"Dank u voor de hulp bij het corrigeren van de bestelling! Idem voor de perfecte levering, perfect op tijd. Heb tot dusver geen verschil kunnen merken tussen het huismerk en het officiele worx spoeldeksel voor onze 168e trimmer. Het was trouwens al een hele poos dat ik achter een reserve exemplaar aan het zoeken was. Ik kom zeker nog terug!"
Jean@belgium