| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam

|
| "COMPLIMENT ! Dit bedrijf heeft mij op een zeer professionele wijze geholpen. Men deed alle moeite om samen met mij het juiste onderdeel van de grastrimmer te bepalen. Vervolgens ontving, reeds na 1 dag, per post mijn bestelling in mijn brievenbus.
Ik heb meteen het onderdeel gemonteerd en het voldoet perfect. Chapeau." Loek Brounen

|
| "super service en zeer snelle levering bedankt" Johan Baert

|
| "Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker.
Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof.
Rik Verbeek" Rik Verbeek

|
| "Een nieuwe afvalzak voor onze Skil bladblazer besteld,echter bij ontvangst bleek dit niet de juiste te zijn.
Bleek het verkeerde typenummer te zijn,welke niet correspondeerde met de bestelorder.
Na contact met de verkoper, konden we deze kostenloos retourneren,waarna het juiste artikel werd opgestuurd.
Keurig opgelost.
Verkoper reageert snel op e-mail.
Perfecte service." Dorst

|
| "Zondag onderdeel besteld, dinsdag ontvangen, duidelijk beschrijving en foto’s van bestelling incl track en trace.
Aanrader, top geleverd en geholpen door gras-maaier-bladen-enzo" Henri Borgman

|