Retouren en terug betaling policy

Transportkosten
U dient in alle gevallen zelf de kosten voor het transport van een product naar ons te voldoen. (ongefrankeerde zendingen worden altijd geweigerd). In een aantal specifiek beschreven gevallen zullen wij uw transportkosten achteraf vergoeden. (uitgezonderd de kosten voor expreszendingen).

Indien uw bestelling niet kan worden afgeleverd of door u niet afgehaald wordt op het aangegeven afhaalpunt (binnen één week volgens de normen van de transporteur) en door ons retour wordt ontvangen, dan worden voor het opnieuw toesturen van de bestelling opnieuw de volledige transportkosten voorraf in rekening gebracht. Als een bestelling niet wordt bezorgd kan worden door een fout van ons dan dragen wij de kosten voor een volgend transport. Indien de zending wel is afgeleverd, en hiervoor een handtekening gezet is, bent u zelf verantwoordelijk voor een eventuele terug zending. Zodra u constateerd dat de zeninding niet is aangekomen, dient u ons per direct in kennis te stellen met een maximum van 3 dagen.

Terugbetaal termijn
Wij hanteren een terugbetaal termijn van 5 werkdagen. Bij klanten die gebruik maken van de zichttermijn van 14 dagen gaat deze termijn in vanaf het moment dat het product door ons retour is ontvangen. In het geval van een annulering van een nog niet geleverde bestelling gaat de termijn in vanaf het moment dat wij schriftelijk of per e-mail in kennis is gesteld van de annulering. In het geval dat wij verzendkosten vergoeden gaat de termijn in op het moment dat het product door ons is ontvangen.
 


 Wat wordt terugbetaald?

1. Retourzending bij zichttermijn
Indien u gebruik maakt van de zichttermijn worden er kosten in mindering gebracht op het terug te storten aankoopbedrag.

A) Bij een product dat onbeschadigd, compleet en ongebruikt in de originele onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd zal uitsluitend de netto verzendkosten in rekening worden gebracht. (dit geldt voor alle producten)

B) Bij een product dat tijdens de zichttermijn is gebruikt c.q. is ingeschakeld maar onbeschadigd, compleet en in de originele onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd worden de kosten in rekening gebracht ter hoogte van de gemiddelde waardevermindering die het product door het gebruik heeft ondergaan. De bedragen zijn inclusief administratiekosten.

Factuurbedrag (incl. BTW) Te betalen kosten (incl. BTW)
tot € 49 € 7,50
€ 50 tot € 99 € 10.--
€ 100.-- of meer 10% van het factuurbedrag

C) Indien een product tijdens de zichttermijn is gebruikt c.q. is ingeschakeld en beschadigd, met zichtbare gebruikssporen, niet compleet of niet in de originele onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd, zullen er kosten in rekening worden gebracht ter grootte van het factuurbedrag exclusief BTW minus de restwaarde van het geretourneerde product exclusief BTW.

2. Het product wijkt af van hetgeen u besteld heeft, of u heeft het verkeerde artikel besteld

A) Indien u het verkeerde product toegezonden heeft gekregen door een fout van ons wordt het product kosteloos vervangen. In overleg met ons stuurt het te vervangen product op uw kosten naar ons. Zodra wij het product in goede orde retour hebben ontvangen zullen wij u het juiste product toezenden en worden uw volledige transportkosten binnen 5 werkdagen gestort op uw rekening of toegevoegd aan de zending.

Let op: wij vergoeden nooit de kosten van een spoed of expreszending

B) Ontbrekende onderdelen of accessoires worden altijd kosteloos nagezonden.

C) Indien het product dat u heeft ontvangen een ander product is dan hetgeen u veronderstelde besteld te hebben en deze vergissing niet aan ons te wijten is, dan gelden de voorwaarden en procedures van een retourzending binnen de zichttermijn. U stuurt dus de bestelling voor eigenkosten retour, en mits de zending in overeenstemming met het geen is afgesproken met u ontvangen is, wordt het aanschaf bedrag terug betaald. U kunt nu het juiste product bestellen eventueel in overleg met ons voor advies.


3. Het product raakt defect binnen de garantie termijn
Bij defecten binnen de garantietermijn wordt de aanschaf volledig vergoed. In principe sturen wij geen nieuw of vervangend product toe.U betaalt dus uitsluitend de transportkosten naar ons. Wij zijn gerechtigd producten onder zicht te houden tot de volledige kosten voortvloeiend uit een vervanging (indien van toepassing) voldaan zijn.


4. Het product is kapot ontvangen
In dit geval worden alle kosten vergoed door ons. In overleg wordt besloten wat te doen met de producten. 

Indien u gekozen heeft voor het afhalen van uw producten kunt u via onderstaand kaartje de weg naar ons vinden. Omdat we geen showroom of winkel hebben kunt u bij ons uitsluitend afhalen op afspraak. Daarvoor kunt u ons het beste bij het plaatsen van uw bestelling via het opmerkingen veld wanneer u graag zou willen komen afhalen (datum en tijd) of anders via onze contactpagina of het telefoonnummer bij het adres.

Het afhaaladres:
Toernooiveld 21
1359 JL Almere-Haven
036-7851687


Grotere kaart weergeven

Product Zoekhulp
Feedback van onze klanten
"Supergoed geholpen, zelfs op zondag via watsup met foto's. Gelijk goed advies gegeven. Top!"
Batmaz


"Het mes aanzetblok van mijn Atika LFH 2800 hakselaar was versleten. Besteld bij jullie webshop en na 2 dagen ontvangen. Netjes verpakt, en belangrijker nog: precies het goede onderdeel. Hakselaar werkt weer zoals vanouds. Dus hier spreekt een tevreden klant."
Willem Kooij


"Ik kon heel snel via chat hulp krijgen bij het vinden van een product. Chapeau! Hoe levering en product is weten we nu nog niet."
M Mast


"Beste Domé
Nogmaals hartelijk dank voor de geweldige service.
Met vriendelijke groet,
Ruud"
Ruud


"Hi Domé
Dank voor het sturen.
Het blad past inderdaad!"
Annette


"Hallo, Bedankt voor de snelle levering , het is inderdaad de juiste kap. Prima service ."
Eddy