| "Nadat ik een foute bestelling gedaan had, heb ik telefonisch contact gehad ik werd heel goed geholpen, zelfs geholpen met het zoeken naar het juiste product en werd opgestuurd. Zeer tevreden." Ed Joris

|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil

|
| "Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel.
Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter
(red. Het is een origineel mes, geen vervanger)" Peter De Wijs

|
| "Ik stuurde op zaterdag een vraag. Ik kreeg ONMIDDELIJK een antwoord! Er moest even wat opzoek werk gedaan worden. En ja hoor zelfs op zondag direct antwoord. Als het goed is mag het ook geweten zijn!!! Nogmaals mijn dank!!" Sanne

|
| "First Class service and goods. Thank You." Brian Walton

|
| "Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service." Arjan Van Der Spek

|