Kunt u het onderdeel niet vinden welke u zoekt, lees dan hier waarom dat kan zijn en of u iets kunt doen om als nog aan het onderdeel te komen.
Verkoop Hotline 036-7851687

Langere levertijd voor niet voorraad artikelen ivm Corona virus maatregelen

Vanwege het Corona virus krijgen wij van sommige leveranciers minder snel onze producten geleverd dan dat wij gewend zijn.
Inmiddels beginnen de problemen zich op te lossen, maar houd u rekening met een langere levertijd als er een levertijd bij het artikel aangegeven staat.
Dit geld niet voor de artikelen welke op voorraad of beperkt op voorraad zijn, dit zijn de producten welke uit onze eigen fabriek komen, en dus elke 2 weken aangevuld worden.
Wij verzenden nog gewoon elke werkdag voor 15:30 besteld en betaald, is dezelfde dag verzonden.

Zoek hulp

Bij twijfel of vragen stuur een foto via whatsapp: 31654694849 (dit is een Nederlands 06 nummer in het whatsapp formaat)
Kunt u het model niet vinden?
Stuur dan een foto van de het apparaat + model sticker en het defecte onderdeel via mail of whatsapp
Let er op dat sommige populaire machine modellen meerdere varianten kunnen hebben, controleer dan ook altijd de model sticker op het juiste model/artikel nummer
Feedback van onze klanten
"Een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf. Onderdeel kapot gekomen van mijn Einhell gras trimmer. Deze mensen hebben echt alles nagezocht om het kapotte onderdeel te vinden. Hebben meerdere malen een appje gestuurd met de maten van het onderdeel wat ik stuk heb. Super service. Aan rader."
J. Muurman


"Na telefonisch contact met de hotlines ben ik zeer goed geholpen, er werd met me meegedacht en samen zijn we er in niet al te lange tijd uitgekomen, extra goede service een aanrader!!"
Nico


"Het pakje is aangekomen en de spoel past keurig in onze works grastrimmer.
Evengoed nog snel in huis...
Dank je wel voor de snelle en goede service

Vriendelijke Groet,
Clasien"
Clasien


"22 mei 2020 - 18u.25 Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl"
Van Roy Jos


"Dank u voor de hulp bij het corrigeren van de bestelling! Idem voor de perfecte levering, perfect op tijd. Heb tot dusver geen verschil kunnen merken tussen het huismerk en het officiele worx spoeldeksel voor onze 168e trimmer. Het was trouwens al een hele poos dat ik achter een reserve exemplaar aan het zoeken was. Ik kom zeker nog terug!"
Jean@belgium


"Nog nooit meegemaakt!!!Mijn correspondent Domé haalde werkelijk alles uit de kast om mij behulpzaam te zijn en mijn bestelling tot een goed einde te brengen! Super service!"
Mark Didier