Verkoop Hotline 036-7851687

Als u het onderdeel niet kunt vinden welke u zoekt

Kunt u niet vinden wat u zoekt?
Lees dan hier hoe wij voor u het onderdeel vrijblijvend in onze webshop zetten.
Feedback van onze klanten
"Vakman Guiliano, Na een Email vraag omtrent een spoelkap voor mijn GMC 600 strimmer werd mij door U een Flymo kap aangeraden, deze past perfect en de draadspoel zit beter als voorheen, want de passing is veel beter. Bedankt voor de snelle service en uitstekend advies, Jaap Jannenga."
Jaap Jannenga


"Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!"
Carla


"Het ging allemal vrij vlot. Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed. Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht. Fijn dat ik het ook kon afhalen."
Jupio


"Het mes aanzetblok van mijn Atika LFH 2800 hakselaar was versleten. Besteld bij jullie webshop en na 2 dagen ontvangen. Netjes verpakt, en belangrijker nog: precies het goede onderdeel. Hakselaar werkt weer zoals vanouds. Dus hier spreekt een tevreden klant."
Henk Henderson


"Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel. Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter (red. Het is een origineel mes, geen vervanger)"
Peter De Wijs


"Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service."
Arjan Van Der Spek