| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|
| "I received fantastic service. The parts were exactly as stated and the delivery was very fast.
100% recommendation." Padraig
|
| "Service is op en top en stukken rap op bestemming" Carlos Dekeukelaere
|
| "Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!
Redactie:
Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan.
Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond.
Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW." Jim Buys
|
| "Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!" Cindy Kaaijk
|
| "Super webshop!
Ondanks enkele misverstanden, telkens een super vriendelijke oplossing gekregen.
Geen eindeloos gemail ofzo..
Telkens kort op de bal gespeeld.
Zeeer tevreden met deze service!!
Een tevreden klant!!" Sven Boeckxstaens
|