| "Vakman Guiliano,
Na een Email vraag omtrent een spoelkap voor mijn GMC 600 strimmer werd mij door U een Flymo kap aangeraden, deze past perfect en de draadspoel zit beter als voorheen, want de passing is veel beter.
Bedankt voor de snelle service en uitstekend advies, Jaap Jannenga." Jaap Jannenga
|
| "Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem.
Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak.
Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in!
Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????" Jacques
|
| "Onderdeel besteld op vrijdag (vanuit Belgie) zaterdagmiddag geleverd. Vlotter kan niet denk ik. Onderdeel past perfect. (Hakselaar 2200 axt van 1998!!.) Bedankt en nooit twijfelen om bij deze mensen te kopen . TOP!" Steemans
|
| "Fantastisch bedrijf, geven heel goed advies, nemen de tijd voor de klant geven de juiste bestelnummers door zodat je altijd het goede onderdeel besteld. Geweldige service en advies, maak je niet zoveel meer mee.
Ik ben heel blij dat ik dit bedrijf ontdekt heb.
Cor van Rijn
hoek van Holland" Cor Van Rijn
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen." Horst Hoogland
|