| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos

|
| "Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker.
Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof.
Rik Verbeek" Rik Verbeek

|
| "Bestelling geplaatst, betaald, maar geen bevestiging..
Fake website waarschijnlijk?
Redactie: Inmiddels duidelijk dat er een incompleet email adres opgegeven was, en ja dan komt de mail niet aan." Anoniem

|
| "Supergoed geholpen, zelfs op zondag via watsup met foto's. Gelijk goed advies gegeven. Top!" Batmaz

|
| "Wat een geweldige service! Ik had een nieuw pompje voor de benzinetoevoer van mijn heggenschaar nodig en bestelde naar wat ik dacht een nieuwe. Het membraam welke ik besteld had bleek een pakking te zijn dus dat ging mis. Ik belde naar het hotline nummer, er werd niet opgenomen maar na 3 minuten werd ik teruggebeld door de eigenaar. Deze meneer was enorm klantgericht en heeft mij fantastisch te woord gestaan en geholpen met het vinden van de juiste primer bulb. Vijf sterren is veel te weinig voor deze Webshop hij verdient het dubbele aantal !!!" Jan Boumans

|
| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio

|