| "Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld." Marco

|
| "Nog nooit meegemaakt!!!Mijn correspondent Domé haalde werkelijk alles uit de kast om mij behulpzaam te zijn en mijn bestelling tot een goed einde te brengen! Super service!" Mark Didier

|
| "goede service" John Noya

|
| "prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren.
Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl.
Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen .
Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen.
Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl" M.plet

|
| "Het contact is zeer professioneel. Prima commutatieve vaardigheden.
Zeer accuraat betrokken en eerlijk qua advies.Echte karakteristieken van een adviseur.
Begeleiding en afhandeling bij het bestellen uitmuntend.Heb me nog nooit zo op mijn gemak
gevoeld bij het bestellen van een product. Man van zijn woord. Ik ben zeer tevreden over alles
Wat ik heb ervaren bij het bestellen van producten bij deze man /site
Met Vriendelijke Groet,
Ronald Appel
CEO My handy-Hands events & Support" Ronald Appel

|
| "ik had een onderdeel nodig voor een hakselaar waarvan ik dacht dat die niet meer te repareren was. Uiteindelijk vond ik toch het stuk maar had mijn twijfels of het zou passen. Op mijn mailtje kreeg ik een heel goede uitleg van hun medewerker Giuliano die me vertelde dat er twee modellen waren maar wel met een klein verschil. Hij stuurde mij de foto's door en de afmetingen. Gelukkig, want ik zou een verkeerd model hebben besteld. Na een paar mails heen en weer heeft hij mij er heel goed doorheen geholpen. de week erna had ik het stuk in huis met de pakjesdienst en het past perfect.
Heel hartelijk dank voor de begeleiding en de perfectie dienstverlening. verdient een dikke pluim !!!" Aimé De Rocker

|