Gemiddelde beoordeling gebasseerd op 0 beoordeling(en)

Er zijn geen beoordelingen voor dit artikel.

Feedback van onze klanten
"Ik zocht een onderdeel van een grasswtrimmer. Ik heb al vaker zulke onderdelen versleten en mij werd bij de ""vakhandel"" steeds verteld dat "Tja, die dingen zijn gemaakt om te verslijten, reparatie is niet kostenefficient" Maar omdat ik deze strimmer zo fijn vind heb ik ditmaal zelf gezocht en ik kwam uit eindelijk bij gras-maaier-bladen-enzo terecht. Binnen een week (zelfs veel sneller dan beloofd) was het onderdeel er, inclusief advies en de dagen later pas bestelde mesjes werden keurig meegeleverd - geweldig!!! De strimmer werkt weer prima en ik ben reuze blij!"
Martin


"Heb zojuist het onderdeel binnen van mijn Ferrex bosmaaier, destijds bij ALDI gekocht. Zeer fijn apparaat, maar nu was de kop versleten. Alles afgezocht naar een vervanging, maar bleek dat de schroefdraad overal net even anders is. Deze kop past perfect!! Heel erg blij mee!! Snel geleverd ook!!"
Frank


"Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!

Redactie: Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan. Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond. Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW."
Jim Buys


"Fantastisch bedrijf, geven heel goed advies, nemen de tijd voor de klant geven de juiste bestelnummers door zodat je altijd het goede onderdeel besteld. Geweldige service en advies, maak je niet zoveel meer mee. Ik ben heel blij dat ik dit bedrijf ontdekt heb. Cor van Rijn hoek van Holland"
Cor Van Rijn


"Het ging allemal vrij vlot. Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed. Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht. Fijn dat ik het ook kon afhalen."
Jupio


"Geachte heer, beste Domé, Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld. Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan. Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader! Met vriendelijke groet, Wil"
Wil