| "Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!" Cindy Kaaijk

|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam

|
| "Ik zocht een koppelings drum voor een Echo CS360EVL kettingzaag uit 1992.
Niet meer te vinden bij importeur, leveranciers van Echo, speciaalzaken en / of internet.
Dit bedrijf, met name Domé, behoede mij voor verkeerde keuzes, zocht en vond het juiste onderdeel.
Fantastisch, heel erg bedankt." Bram Millenaar

|
| "Heb de opvangbak in goede order ontvangen en hij past!
Superblij!
Met vriendelijke groet,
Marijke" Marijke

|
| "Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem.
Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak.
Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in!
Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????" Jacques

|
| "Ik was op zoek naar een draadspoel voor mijn gras trimmer. Via whatsapp perfect en snel geholpen! Als de spoel niet in de webshop staat echt de moeite om even na te vragen.
Erg goede service" Koen

|