| "Goede morgen, Ik wil U nogmaals bedanken voor zo spoedig levering van Sabo onderdeel. Hij is goed aangekomen en is inderdaad HETZELDE. Ik kan nu de verticuteer weer gaan gebruiken. Super, ben echt blij.
Fijne dagen en groeten van Marta" Marta

|
| "Fantastisch bedrijf, geven heel goed advies, nemen de tijd voor de klant geven de juiste bestelnummers door zodat je altijd het goede onderdeel besteld. Geweldige service en advies, maak je niet zoveel meer mee.
Ik ben heel blij dat ik dit bedrijf ontdekt heb.
Cor van Rijn
hoek van Holland" Cor Van Rijn

|
| "Top service groetjes" Verheggen Freddy

|
| "Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel.
Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter
(red. Het is een origineel mes, geen vervanger)" Peter De Wijs

|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar

|
| "Helaas wat minder vlotte levering aan mijn kant. De informatievoorziening kan ook wat beter. Ben eigenlijk beetje teleurgesteld. En zit na dagen wachten nog altijd zonder onderdelen
Redactie
Wellicht kunt u het bestelnummer doorgeven dan gaan we kijken of we er iets over kunnen vinden." Henk

|