| "Hallo, der Schalter ist angekommen und auch eingebaut. Der Laubsauger funktioniert einwandfrei.
Vielen Dank für ihre Bemühungen.
M.f.G" Günter

|
| "Prima service, direct contact via WhatsApp, snelle levering." T. De Groot

|
| "prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren.
Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl.
Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen .
Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen.
Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl" M.plet

|
| "ik had een onderdeel nodig voor een hakselaar waarvan ik dacht dat die niet meer te repareren was. Uiteindelijk vond ik toch het stuk maar had mijn twijfels of het zou passen. Op mijn mailtje kreeg ik een heel goede uitleg van hun medewerker Giuliano die me vertelde dat er twee modellen waren maar wel met een klein verschil. Hij stuurde mij de foto's door en de afmetingen. Gelukkig, want ik zou een verkeerd model hebben besteld. Na een paar mails heen en weer heeft hij mij er heel goed doorheen geholpen. de week erna had ik het stuk in huis met de pakjesdienst en het past perfect.
Heel hartelijk dank voor de begeleiding en de perfectie dienstverlening. verdient een dikke pluim !!!" Aimé De Rocker

|
| "Op 3 september gebeld i.v.m. een afgebroken beugel voor een oude Wolf grasmaaier. Na wat foto's via whatsapp gestuurd te hebben werd er een beugel gevonden die waarschijnlijk de juiste zou zijn. Stond uiteraard niet op de site maar werd er voor mij bijgezet zodat ik die bestellen kon.
Vandaag de beugel ontvangen en past perfect. De hele manier van doen, de uitleg, tijd en moeite om het juiste artikel te vinden, gewoon perfect. Service die je helaas bij veel bedrijven niet meer meemaakt.
Mocht ik nog eens een onderdeel nodig hebben dan weet ik nu waar ik zijn moet." Collette

|
| "Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen." Horst Hoogland

|