Status van uw bestelling

Onderstaande statussen kunt u van ons via e-mail ontvangen of zien in de order historie van uw bestelling:
  • Geannuleerd (door klant) (wij hebben op uw verzoek de bestelling geannuleerd)
  • Geannuleerd (door ons) (wij hebben de bestelling geannuleerd, bijvoorbeeld omdat de betaling uit blijft)
  • Geannuleerd [PayPal EC IPN] (u heeft de paypal betalling geannuleerd)
  • Ontvangen (uw bestelling is geregistreed in ons systeem)
  • In behandeling (We hebben uw bestelling in behandeling genomen, het product is op voorraad en zal na ontvangst van de betaling binnen 48 uur (op werkdagen) aan u worden verzonden)
  • In afwachting van betaling (U heeft een bestelling geplaatst maar wij hebben van u geen betaling ontvangen. Bij 5 dagen of langer)
  • Betaald (uw voorruit betaling is door ons ontvangen, uw bestelling zal zo spoedig mogelijk worden uitgeleverd)
  • IDEAL Betaald (U heeft betaald met iDEAL en uw bestelling zal zo spoedig mogelijk worden behandeld)
  • IDEAL Onderweg (Deze status wordt kortstondig weergegeven als de betaling van iDEAL nog niet geverifieerd is. Mocht deze status lang dan 1 uur te zien zijn en het bedrag is afgeschreven van uw rekening, neem dan contact met ons op)
  • Betaald [PayPal EC IPN] (U heeft betaald met paypal en uw bestelling zal zo spoedig mogelijk worden uitgeleverd)
  • Order klaar voor afhalen (U heeft gekozen voor afhalen, uw bestelling ligt klaar om afgehaald te worden)
  • Order verzonden (Uw bestelling is verzonden, deze melding wordt indien mogelijk aangevuld met een track en trace code)
  • Afgehaald (U heeft gekozen voor afhalen en heeft inmiddels uw bestelling bij ons opgehaald)
  • Geïmporteer in Backoffice (uw order is in ons facturatie systeem geïmporteerd voor verdere afhandeling)
Feedback van onze klanten
"Prima levering van het aanzet blok voor mijn Gude hakselaar, past perfect. Binnen 4 dagen geleverd"
Jan F Tillema


"twee aparte bestellingen gedaan (die wel gerelateerd waren), men heeft alles in één keer opgestuurd en een credit nota gemaakt voor de extra verzendkosten bij het benzinefiltertje nog een alternatief gedaan dag van de verzending nog een foto van de inhoud van het doosje gedaan volgende bestelling doe ik weer bij jullie, echt heel fijne ervaring"
Peter Evenblij


"Ik zocht een onderdeel van een grasswtrimmer. Ik heb al vaker zulke onderdelen versleten en mij werd bij de ""vakhandel"" steeds verteld dat "Tja, die dingen zijn gemaakt om te verslijten, reparatie is niet kostenefficient" Maar omdat ik deze strimmer zo fijn vind heb ik ditmaal zelf gezocht en ik kwam uit eindelijk bij gras-maaier-bladen-enzo terecht. Binnen een week (zelfs veel sneller dan beloofd) was het onderdeel er, inclusief advies en de dagen later pas bestelde mesjes werden keurig meegeleverd - geweldig!!! De strimmer werkt weer prima en ik ben reuze blij!"
Martin


"Het mes aanzetblok van mijn Atika LFH 2800 hakselaar was versleten. Besteld bij jullie webshop en na 2 dagen ontvangen. Netjes verpakt, en belangrijker nog: precies het goede onderdeel. Hakselaar werkt weer zoals vanouds. Dus hier spreekt een tevreden klant."
Willem Kooij


"Gemakkelijk, overzichtelijk en snelle levering! Neem er dan graag de hoge verzendingskosten bij. Groeten, Sebastien."
Sebastien Bollen


"Thanks for the good and rapid service. Geo Switzerland"
Geo